Jak fungují MARKETINGOVÉ AGENTURY

01.02.2021

Marketingové agentury jsou pro mnoho podnikatelů jako jejich pravá ruka. Zkušení profesionálové pomohou v podstatě s čímkoliv, to všechno ale za určitou cenu. Ne všem podnikatelům a malým firmám se to však vyplatí. Lze sehnat stejně kvalitní služby v menším rozsahu?

Co dělá marketingová agentura?

Marketingová agentura obvykle disponuje velkým množstvím lidí, kteří mají nejrůznější zkušenosti z mnoha oblastí, takže vám dokážou pomoci naprosto s čímkoliv. To je jejich hlavní výhodou - mnoho různorodých zkušeností. Agentura vám může velmi dobře pomoci s marketingovými věcmi jako je zjištění sledovanosti, vytváření nejrůznějších kampaní a získávání dat prostřednictvím Google Analytics apod. Agentury nabízí také pomoc při psaní reklamních textů.

Nevýhody agentur

Takováto agentura se vám hodí ve chvíli, kdy potřebujete pro své stránky nebo e-shop dořešit marketingové věci - zvýšit návštěvnost, propracovat strategie sociálních sítí, SEO nebo PPC. Nevýhodou je pro některé poměrně vyšší cena, která se ovšem v závislosti na provedených službách dá čekat.

Lidem z agentury postačí, když jim sdělíte vaši vizi a oni už se o vše postarají. Jenomže, co když těch vizí máte více a rádi byste je s někým probrali? Nevýhodou agentur je, že často zpracovávají několik projektů současně, což znamená, že vám sice vytvoří text na míru, ale na vaše drobné připomínky nemusí zbývat čas.

Specializované firmy

Chcete-li váš e-shop nebo webovou stránku vybavit opravdu kvalitními texty, nemusíte se obracet jen na marketingovou agenturu. Firmy specializované na copywriting - jako je například Versatile - se věnují každému klientovi individuálně. Text vytvoří podle vašich představ, a pokud je nesplňuje, zkušení copywriteři jej dle vašich požadavků upraví tak, aby vám co nejvíce vyhovoval a zároveň splňoval zadaná kritéria.

Díky spolupráci s menšími firmami zaměřující se na tvorbu reklamních textů získáte individualitu, milý přístup a ušetříte i nějakou tu korunu.

Facebook a Instagram jsou dvě základní sociální platformy, na nichž tráví čas nejen dnešní mládež. Velmi dobře se totiž dají využít také k propagaci, placené reklamě a získávání zákazníků.

Písemný projev je stejně důležitý jako ten mluvený, proto je dobré vědět, jak jej správně formulovat, abyste zapůsobili. Protože emailová komunikace je v dnešní době nedílnou součástí každého podnikání, podíváme se na základní nezbytnosti, bez kterých se žádný mail neobejde.