Co dělá marketingová agentura?
Marketingová agentura obvykle disponuje velkým množstvím lidí, kteří
mají nejrůznější zkušenosti z mnoha oblastí, takže vám dokážou pomoci
naprosto s čímkoliv. To je jejich hlavní výhodou - mnoho různorodých
zkušeností. Agentura vám může velmi dobře pomoci s marketingovými věcmi
jako je zjištění sledovanosti, vytváření nejrůznějších kampaní a získávání dat
prostřednictvím Google Analytics apod. Agentury nabízí také pomoc při psaní
reklamních textů.
Nevýhody agentur
Takováto agentura se vám hodí ve chvíli, kdy potřebujete pro své
stránky nebo e-shop dořešit marketingové věci - zvýšit návštěvnost, propracovat
strategie sociálních sítí, SEO nebo PPC. Nevýhodou je pro některé poměrně vyšší
cena, která se ovšem v závislosti na provedených službách dá čekat.
Lidem z agentury postačí, když jim sdělíte vaši vizi a oni už se o
vše postarají. Jenomže, co když těch vizí máte více a rádi byste je
s někým probrali? Nevýhodou agentur je, že často zpracovávají několik
projektů současně, což znamená, že vám sice vytvoří text na míru, ale na vaše
drobné připomínky nemusí zbývat čas.
Specializované firmy
Chcete-li váš e-shop nebo webovou stránku vybavit opravdu kvalitními
texty, nemusíte se obracet jen na marketingovou agenturu. Firmy specializované
na copywriting - jako je například Versatile - se věnují každému klientovi individuálně.
Text vytvoří podle vašich představ, a pokud je nesplňuje, zkušení copywriteři
jej dle vašich požadavků upraví tak, aby vám co nejvíce vyhovoval a zároveň
splňoval zadaná kritéria.
Díky spolupráci s menšími firmami zaměřující se na tvorbu reklamních
textů získáte individualitu, milý přístup a ušetříte i nějakou tu korunu.