Popis produktu je skoro stejně důležitý jako samotný produkt. Po jeho
přečtení se zákazník rozhoduje, zda produkt zakoupí, nebo odejde ke konkurenci.
Popisek tedy musí obsahovat co nejvíce relevantních informací, které zákazníka
ke koupi přesvědčí.
Jak jednoduše vytvořit text, který splní všechny
požadavky, a ještě dosáhne požadovaného výsledku?
· Zaměřte
se na výhody
Ať už vytváříte popis k jakémukoliv produktu, zaměřit byste se
měli především na jeho vlastnosti a funkce. To je totiž to, co bude
zákazníka v první řadě zajímat. Protože technické parametry jsou pro mnoho
zákazníků velká neznámá, soustřeďte se na konkrétní výhody a přesvědčte
zákazníka praktičností a užitečností produktu.
- Proč právě tento produkt? Usnadní
zákazníkovi práci? Dokáže si poradit s problémem?
· Vyhněte
se přehnaným fabulacím
Velmi kvalitní výrobky a nejlepší ve své
třídě prodává kde kdo. Zkuste trochu upustit od superlativů a nevydávat
produkt za to nejlepší na světě. Tyto fráze jsou totiž tak časté, že už na
zákazníky prostě nefungují. Namísto vychvalování produktu a vymýšlení jenom
samých nej- zkuste popsat opravdové důvody, proč by si měl zákazník
produkt zakoupit.
- Jste skutečně nejlepší ve své
třídě? Potom se vychvalování nevyhýbejte, ale podpořte jej pádným argumentem.
Doložte funkce na konkrétních případech nebo využijte uživatelských recenzí.