Jak na správný POPISEK PRODUKTU

18.01.2021

Popis produktu je skoro stejně důležitý jako samotný produkt. Po jeho přečtení se zákazník rozhoduje, zda produkt zakoupí, nebo odejde ke konkurenci. Popisek tedy musí obsahovat co nejvíce relevantních informací, které zákazníka ke koupi přesvědčí. 

Jak jednoduše vytvořit text, který splní všechny požadavky, a ještě dosáhne požadovaného výsledku?

· Zaměřte se na výhody

Ať už vytváříte popis k jakémukoliv produktu, zaměřit byste se měli především na jeho vlastnosti a funkce. To je totiž to, co bude zákazníka v první řadě zajímat. Protože technické parametry jsou pro mnoho zákazníků velká neznámá, soustřeďte se na konkrétní výhody a přesvědčte zákazníka praktičností a užitečností produktu.

  • Proč právě tento produkt? Usnadní zákazníkovi práci? Dokáže si poradit s problémem?

· Vyhněte se přehnaným fabulacím

Velmi kvalitní výrobky a nejlepší ve své třídě prodává kde kdo. Zkuste trochu upustit od superlativů a nevydávat produkt za to nejlepší na světě. Tyto fráze jsou totiž tak časté, že už na zákazníky prostě nefungují. Namísto vychvalování produktu a vymýšlení jenom samých nej- zkuste popsat opravdové důvody, proč by si měl zákazník produkt zakoupit.

  • Jste skutečně nejlepší ve své třídě? Potom se vychvalování nevyhýbejte, ale podpořte jej pádným argumentem. Doložte funkce na konkrétních případech nebo využijte uživatelských recenzí.

· Demonstrujte

Nevýhodou internetových obchodů je, že si zákazník nemůže výrobek osahat a prohlédnout si jej. Tuto bariéru lze však snadno překonat díky fotografiím.

  • Poskytněte zákazníkům fotografie produktu, technická schémata, videa apod. Zkrátka vše, co můžete umístit na internet.

Tyto tři jednoduché body jsou úplným základem, na němž můžete vystavět své vlastní texty. Popisy zpracované od profesionálů, se však od těch uživatelských diametrálně liší. Zkušený copywriter z Versatile zvládne kvalitně popsat produkt přesně podle zadaných požadavků. Dokáže si s textem vyhrát, ale zároveň je schopen v krátkém časovém intervalu zpracovat i větší množství textů. Externí služby navíc šetří váš čas, který můžete využít efektivněji než trápením se nad vymýšlením marketingových textů.

Facebook a Instagram jsou dvě základní sociální platformy, na nichž tráví čas nejen dnešní mládež. Velmi dobře se totiž dají využít také k propagaci, placené reklamě a získávání zákazníků.

Písemný projev je stejně důležitý jako ten mluvený, proto je dobré vědět, jak jej správně formulovat, abyste zapůsobili. Protože emailová komunikace je v dnešní době nedílnou součástí každého podnikání, podíváme se na základní nezbytnosti, bez kterých se žádný mail neobejde.