Jak využít sílu placené FACEBOOKOVÉ PROPAGACE

08.02.2021

Facebookový účet vlastní dnes skoro každý, proto není vůbec složité získat na této platformě svou skupinu sledujících. Jen musíte využít několika triků, abyste byli vidět.

Jak propagovat příspěvek

Když chcete placenou propagaci, neznamená to, že za ni musíte utrácet majlant. Facebook nabízí jednoduché a účinné způsoby, jak zviditelnit vaše příspěvky a ukázat je co nejvíce lidem.

1. V první řadě musíte mít svou vlastní FB stránku.

2. Vytvořte příspěvek, který chcete propagovat.

3. Zvolte tlačítko "propagovat příspěvek"

  • Tato možnost po vás bude chtít doplnit informace o propagaci.
  • Rozpočet: rozpočet můžete vybrat podle doporučení, nebo si vybrat vlastní. Sami si tedy určíte, kolik za propagaci příspěvku utratíte.
  • Doba trvání propagace: zde vybíráte z doporučovaných časů, nebo zadáte přesné datum konce propagace.
  • Uživatelé: navolte, jakým lidem se bude váš příspěvek zobrazovat. Výhodou je, že si lze vybrat z doporučovaných okruhů. Pokud byste nenašli žádný pro vás vhodný, vytvořit si můžete vlastní okruh na základě určitých rysů. Cílit lze podle věku uživatelů, jejich zájmů, ale také lokality.

4. Po dokončení všech nastavení kliknete na tlačítko "propagovat".

Co přináší placená propagace

Facebook je nástroj, který sdružuje miliony lidí po celém světě. Placená propagace vám umožňuje oslovit určitý typ a počet lidí, dokáže vám zvednout sledovanost a otevírá tak cestu k novým zákazníkům. Reklama na Facebooku může být velmi levná a díky správně nastaveném okruhu uživatelů lze najít přesně ty uživatele, kteří se mohou stát vašimi zákazníky.

Minimální cena, kterou musíte do propagace investovat je 10 Kč. Samotná částka toho moc neřekne, proto se podívejme na jednoduchý příklad: při ceně 10 Kč zobrazí FB vaši reklamu asi 100 lidem. Facebook pracuje především se sledovaností, vaše cena za propagaci tak může být nižší, pokud si váš příspěvek najde dostatečnou základnu sledujících. V případě, že se budete potýkat se silnou konkurencí, můžete upravit max. cenu, kterou jste ochotni za reklamu dát. Tím si zajistíte zobrazení více uživatelům.

Mnoho podnikatelů začíná na sociálních sítích, jiní vytváří profil své firmy až po založení webovek. Je důležité prezentovat své podnikaní na sociálních sítích, nebo se bez toho lze obejít?

Bezchybná gramatika a perfektní pravopis jsou nedílnou součástí každého textu. Myslíte, že nepotřebujete najímat nikoho externě, aby vám text opravil? Korektura není jenom rychlé opravení textu a zkontrolování chyb. Je to komplexní proces, který má několik kroků.