Jak využít sílu placené INSTAGRAM PROPAGACE

23.02.2021

Facebook a Instagram jsou dvě základní sociální platformy, na nichž tráví čas nejen dnešní mládež. Velmi dobře se totiž dají využít také k propagaci, placené reklamě a získávání zákazníků.

Reklama na Instagramu

Každý jedinec i firma si může zdarma založit profil na Instagramu. Tím to ale nekončí - pokud objevíte všechny nástroje a možnosti, jež tato platforma nabízí, můžete raketově zvednout vaši sledovanost. Instagram nabízí několik způsobů placené propagace:

  • promování příspěvků
  • označování produktů a interaktivních tlačítek (volat, email apod.)
  • možnost přidání značkového obsahu

Instagram disponuje podobným způsobem propagace jako Facebook, ale zaměřuje se více na vizuální stránku reklamy. Placenou propagaci příspěvku nastavíte ze svého firemního profilu pomocí několika kroků:

  1. vyberte příspěvek, který chcete propagovat
  2. následně zvolte, jaký bude účel příspěvku - zda chcete, aby bylo odkazováno na váš web, nebo aby vás sledující kontaktovali (viz tlačítka volat atd.)
  3. zvolte cílovou skupinu uživatelů: Instagram umožňuje automaticky vytvářet okruh uživatelů na základě vlastností a informací o uživatelích; vytvořit si můžete také vlastní okruh lidí (k dispozici je věk, pohlaví a základní zájmy a lokality)
  4. navolte celkový rozpočet a délku trvání placené propagace. Instagram během vašeho nastavení také zobrazí orientační částku za propagaci
  5. Po dokončení propagace příspěvku se vaše reklama zobrazí v Business Manageru

Než s reklamou začnete, rozmyslete se, jaký účel chcete, aby splňovala. Propagovaný příspěvek může cílit na potenciální zákazníky, může sloužit ke zvyšování povědomí o značce nebo pomoci zákazníkům získat více informací o nabízených produktech. Na základě toho je také důležité správně vybrat okruh uživatelů, jimž bude reklama zobrazována. Díky správnému zacílení lze získat opravdu účinnou reklamu.

Facebook a Instagram jsou dvě základní sociální platformy, na nichž tráví čas nejen dnešní mládež. Velmi dobře se totiž dají využít také k propagaci, placené reklamě a získávání zákazníků.

Písemný projev je stejně důležitý jako ten mluvený, proto je dobré vědět, jak jej správně formulovat, abyste zapůsobili. Protože emailová komunikace je v dnešní době nedílnou součástí každého podnikání, podíváme se na základní nezbytnosti, bez kterých se žádný mail neobejde.