Jak využít sílu placené INSTAGRAM PROPAGACE

23.02.2021

Facebook a Instagram jsou dvě základní sociální platformy, na nichž tráví čas nejen dnešní mládež. Velmi dobře se totiž dají využít také k propagaci, placené reklamě a získávání zákazníků.

Reklama na Instagramu

Každý jedinec i firma si může zdarma založit profil na Instagramu. Tím to ale nekončí - pokud objevíte všechny nástroje a možnosti, jež tato platforma nabízí, můžete raketově zvednout vaši sledovanost. Instagram nabízí několik způsobů placené propagace:

  • promování příspěvků
  • označování produktů a interaktivních tlačítek (volat, email apod.)
  • možnost přidání značkového obsahu

Instagram disponuje podobným způsobem propagace jako Facebook, ale zaměřuje se více na vizuální stránku reklamy. Placenou propagaci příspěvku nastavíte ze svého firemního profilu pomocí několika kroků:

  1. vyberte příspěvek, který chcete propagovat
  2. následně zvolte, jaký bude účel příspěvku - zda chcete, aby bylo odkazováno na váš web, nebo aby vás sledující kontaktovali (viz tlačítka volat atd.)
  3. zvolte cílovou skupinu uživatelů: Instagram umožňuje automaticky vytvářet okruh uživatelů na základě vlastností a informací o uživatelích; vytvořit si můžete také vlastní okruh lidí (k dispozici je věk, pohlaví a základní zájmy a lokality)
  4. navolte celkový rozpočet a délku trvání placené propagace. Instagram během vašeho nastavení také zobrazí orientační částku za propagaci
  5. Po dokončení propagace příspěvku se vaše reklama zobrazí v Business Manageru

Než s reklamou začnete, rozmyslete se, jaký účel chcete, aby splňovala. Propagovaný příspěvek může cílit na potenciální zákazníky, může sloužit ke zvyšování povědomí o značce nebo pomoci zákazníkům získat více informací o nabízených produktech. Na základě toho je také důležité správně vybrat okruh uživatelů, jimž bude reklama zobrazována. Díky správnému zacílení lze získat opravdu účinnou reklamu.

Mnoho podnikatelů začíná na sociálních sítích, jiní vytváří profil své firmy až po založení webovek. Je důležité prezentovat své podnikaní na sociálních sítích, nebo se bez toho lze obejít?

Bezchybná gramatika a perfektní pravopis jsou nedílnou součástí každého textu. Myslíte, že nepotřebujete najímat nikoho externě, aby vám text opravil? Korektura není jenom rychlé opravení textu a zkontrolování chyb. Je to komplexní proces, který má několik kroků.

Typografické zpracování textu je stejně důležité jako jeho samotný obsah. Nejde jenom o zvolení správného typu písma, ale také o zvýraznění důležitých částí textu.