Proč zakládat FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SÍTĚ

08.04.2021

Mnoho podnikatelů začíná na sociálních sítích, jiní vytváří profil své firmy až po založení webovek. Je důležité prezentovat své podnikaní na sociálních sítích, nebo se bez toho lze obejít?

Sociální média jsou poměrně novým sdělovacím prostředkem, který má však velký dopad. V obchodní sféře i soukromém podnikání jsou oblíbená, protože vašim stránkám dokážou získat další zákazníky. I když existuje i několik proti (ne každá cílová skupina pracuje s internetem; nezajímavý obsah, který se nešíří dostatečně rychle apod.), přesto je profil na sociální síti vhodným doplněním mateřských webových stránek a celého podnikání.

Na jaké sociální síti založit profil?

Zpočátku se nejvíce nabízí Facebook, který umožňuje důmyslnou propagaci firmy, produktů i služeb. V České republice využívá tuto soc. síť na 5 milionů lidí, jeho základna je tedy velmi široká. Při tvorbě profilu je důležité myslet také na vaši cílovou skupinu. Protože Facebook je pro některé "mladé" už upadající, jeví se jako lepší možnost vytvořit profil na Instagramu. Ten nabízí podobnou propagaci jako FB, obdobně je zde také možnost placené reklamy, která podporuje konverzi. Firemní profil lze založit také na Twitteru, LinkedInu, kde je otevřená komunita odborníků z různých oborů, nebo na Youtube (zde je třeba tvořit zajímavý videoobsah) či Google+.

Co přinese založení firemního profilu?

Jednoznačně vám zvedne návštěvnost vašich stránek. Ve většině případů však nestačí pouze profil založit, je třeba zabývat se také jeho propagaci (je zde možnost i zdarma propagace), být na něm aktivní, přidávat zajímavé příspěvky, které upoutají návštěvníky a přemění je na zákazníky.

Profil/stránky na sociálních sítích udržujte vždy aktuální, jen tak můžete získat co nejlepší výsledky ve vyhledávání. Aktualizujte informace o společnosti, přidávejte příspěvky, interagujte s návštěvníky. Díky tomu si můžete vybudovat stabilní základnu sledujících - potenciálních zákazníků.

PŘEČTĚTE SI JAKO PRVNÍ, CO JE NOVÉHO

Mnoho podnikatelů začíná na sociálních sítích, jiní vytváří profil své firmy až po založení webovek. Je důležité prezentovat své podnikaní na sociálních sítích, nebo se bez toho lze obejít?

Bezchybná gramatika a perfektní pravopis jsou nedílnou součástí každého textu. Myslíte, že nepotřebujete najímat nikoho externě, aby vám text opravil? Korektura není jenom rychlé opravení textu a zkontrolování chyb. Je to komplexní proces, který má několik kroků.

Typografické zpracování textu je stejně důležité jako jeho samotný obsah. Nejde jenom o zvolení správného typu písma, ale také o zvýraznění důležitých částí textu.