Copywriting (Reklamní texty)

Co to vlastně znamená?

Možná to zní suchopárně, ale tyto texty vidíme prostě všude. Veškeré texty na webových stránkách, popisky u příspěvků na sociálních sítích firem i obsah inzerátů. Každá firma i podnikatel tyto texty potřebuje a my je umíme vytvořit každému zcela na míru.

SEO (search engine optimization) copywriting jsou texty, které zahrnují tzv. optimalizaci webového obsahu. Váš produkt lze vystihnout vhodným klíčovým slovem/slovy - pokud je toto slovo správně použito ve Vašem textu, vyhledávač pak snáze vyhledá Vaší webovou stránku a posune Vás na vyšší příčky v celkovém vyhledávání.

Umělecké a jiné texty

Uměleckým textem se rozumí text například na blog. Jde o kreativní texty, do kterých se musí přidat špetka humoru a třeba i kapka zábavného poučení. Potřebujete napsat poutavý článek? Jste tu správně.

Nechcete přesně reklamní text, nebo umělecký text, ale máte něco specifického? Neváhejte mi napsat a určitě najdeme cestu, jak vám vyhovět. 

Korektura

Máte už napsaný text, nebo vytvořený web, ale nejste si jistí gramatickou správností? Není problém - máme fantastickou korektorku. Cena za korektury je velice rozumná a Vám jistě nestojí za to riskovat překlep, který sami už ani vidět nemůžete nebo - nedej Bože - nějakou závažnější chybu - a co si budeme namlouvat - jistota je jistota.

Mluvené slovo

Potřebujete atraktivní video pro propagaci Vašich služeb nebo produktů? Jste realitní makléř a připravujete pro své zákazníky videoprohlídky nemovitostí? Umíme napsat scénář, připravit text a tento text i namluvit. Jsme schopni zajistit namluvení audioknihy - ať už jde o propagační a motivační knihy nebo třeba pohádky na dobrou noc. Výsledný záznam posíláme v profesionálním formátu .waw, případně můžeme převést do mp3.

JAK FUNGUJE

SPOLUPRÁCE

Je to jednoduché - buď zavoláte, nebo napíšete dle kontaktů.

Pokud už máte vše vymyšlené, napište mi o Vašem textu co nejvíce. Mezi důležité informace pro nás patří - téma, rozsah, datum odevzdání (standardně do 3 dnů odevzdáme) a pokud máte nějaké poznámky (třeba jaký dojem by měl na zákazníkovi zanechat), budeme jedině rádi.